دوســــــــــــــــــــــــــــتــــــــــــــــــــــــــ دارمــــــــــــــــــــA

تنهـــــــــــــــــا تريــن تنهـــــــــــــــــا!

گريــــه ام ميگيرد وقتــــى ميبينم كســى كه همه ى دنيـــاى من بود منت ديگرى را ميــــكِشـــــد

 

بيشتر از آنچه تصور ميكني دوستت دارم

بيشتر از آنچه باور داري عاشق تو هستم

بيشتر از هر عشقي عاشق تو هستم و بيشتر از هر ديوانه اي مجنون تو هستم

عزيزم من محتاج تو هستم و بدون تو زندگي برايم

مفهومي جز تاريكي و سياهي ندارد

دوستت دارم چون ميدانم تو نيز مرا دوست ميداري

دوستت دارم چونكه مرا باور داري

و مرا لايق آن قلب پر از محبتت ميداني

تنها آرزويم اين است كه تا آخرين لحظه زندگي ام در كنار تو باشم

و جز اين از خداي خويش هيچ آرزويي را ندارم

عزيزم اين قلب شكسته و پر از عشق هديه اي است از طرف من به تو

از تمام دنيا همين قلب كوچك را دارم همين و بس

عزيزم تا پايان با تو ميمانم چونكه تنها

تو هستي كه معني واقعي عشق را به من ابراز كردي و آموختي

آموختي كه عشق يعني تا پايان زندگي ماندن

و تا پايان زندگي دوست داشتن

عزيزم به جز تو كسي براي من دوست داشتني نيست

هر جاي دنيا كه هستي بدان كه من به انتظار تو ميمانم تا تو را ببينم

و در آغوش خود بفشارم

عزيزم دنيا خيلي بزرگ است اين دنيا پر از عاشق و معشوق است

پر از ليلي و مجنون است

اما همه عاشقان يك سو و من و تو نيز يك سوي ديگريم

عزيزم تو دومين قبله عبادت مني

و در همه لحظه ها بعد از خدا تو را عبادت ميكنم

عزيزم بدون تو جايي در اين دنياي بزرگ ندارم

و تنهاتر از من ديگر تنهايي نيست

تو همان دنياي مني به هر زيبايي هاي اين دنيا كه مينگرم تو را ميبينم

دوستت دارم عزيزم

خيلي دوستت دارم

اينقدر دوستت دارم كه ديگر هيچ جاي ابرازي براي آن نيست

مستم از اين عشق تو و پريشانم از غصه هاي تو و گريانم از اشكهاي تو

با تو پر از اميدم و رنگ خوشبختي را خوش رنگ تر از گذشته ميبينم

با تو قلب من خوشبخت ترين قلب دنياست با تو اين دنيا برايم همان بهشت است

عزيزم دوستت دارم..چونكه از ميان اين همه عاشقان تو توانستي بماني با قلبم

بسازي با احساسم و درك كني زندگي ام را

عزيزم دوستت دارم..چونكه اين قلب كوچك و پر از عشق مرا در قلبت طلسم كرده اي

و نگذاشتي هيچكس ديگر قلب مرا از تو بگيرد

اين بار با فرياد با چشمهاي گريان با قلبي عاشق با اراده و با احساسي پر از دوست داشتن

ميگويم كه:

دوستت دارم تا همه عاشقان فرياد مرا بشنوند

و به من بنگرند و شرمنده شوند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:,ساعت 8:35 PM توسط نگین|


آخرين مطالب
» باز
» از تنها بودنم
» بلا
» دلم میخواد
» عکس های زیبا
» خسته ام!
» چرا دیره!
» خاطره ها
» A
» گاهی
» خواب
» تو را من دوست میدارم...
» تولد
» به کجا!
» اوکجاست
» A
» برای تو مینویسم که میدانی